بیوگرافی ارسلان قاسمی

بیوگرافی و زندگینامه

ارسلان قاسمی متولد یکم خرداد ماه ۱۳۷۴ در شهر تهران است. پدرش مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش هم مدیریت یک مهدکودک را بر عهده دارد. ارسلان قاسمی دو خواهر دارد که هر دو از ارسلان بزرگ تر هستند.
جالب است بدانید که بهاره رهنما او را وارد بازیگری کرده است. بهاره رهنما به دلیل اینکه دوست صمیمی مادرش بوده است او را برای بازی در سریال در چشم باد به مسعود جعفری جوزانی معرفی می کند که بعد از تست موفق می شود اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر بگذارد.
از ورزش های مورد علاقه قاسمی می توان به شنا ، اسکی و اسب سواری اشاره کرد. البته بهترین تفریح را سفر در کنار خانواده می داند. ارسلان قاسمی به جز بازی در سریال در چشم باد تجربه بازی در سریال یوسف پیامبر را نیز در کارنامه خود دارد.
hvsghk rhsld , ارسلان قاسمی و پدرش , شغل پدر ارسلان قاسمی , خواهران ارسلان قاسمی
ارسلان قاسمی و پدرش

شایعه ازدواج با ترلان پروانه

خبر ازدواج ارسلان قاسمی و ترلان پروانه از زمانی که این دو هنوز نوجوان بودند پخش شد و با بازی های مشترک این دو بازیگر و گذشت زمان شاخ و برگ زیادی به این شایعه داده شد. البته با اینکه چندین بار این خبر از هر دو طرف تکذیب شد
ولی باز هم کسانی هستند که نمی خواهند دست از شایعه سازی برای این دو بازیگر جوان بر دارند. در مصاحبه ای ترلان پروانه اظهار کرد ما فقط همکار و دوست هستیم و شایعه رابطه و ازدواج ما به هیچ وجه صحت ندارد.
به تازگی ارسلان قاسمی در مصاحبه ای گفته است که من دوست ندارم اسمم در کنار اسم ترلان پروانه بیاید چون من شخص دیگری را دوست دارم. طرفداران ارسلان قاسمی حدش زده اند خانمی که ارسلان قاسمی در موردش صحبت کرده است دیبا نام دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...