بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده , عکس محسن تنابنده , بیوگرافی محسن تنابنده , خانواده محسن تنابنده
معرفی کوتاه محسن تنابنده
نام اصلی محسن
نام خانوادگی تنابنده
تاریخ تولد ۱۳۵۴/۱/۲۶
محل تولد تهران
تحصیلات رشته بازیگری
mohsen tanabande , محسن تنابنده و روشنک گلپا , محسن تنابنده و همسرش , محسن تنابنده و پسرش نامی
محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا

بیوگرافی و زندگینامه

محسن تنابنده متولد بیست و ششم فروردین ماه ۱۳۵۴ در شهر تهران است. برخلاف خیلی از هنرمندان تحصیلاتش با شغلش مرتبط است و فارق التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر می باشد. بازیگری را با تئاتر دانشجویی آغاز کرده است.
قبل از اینکه به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شود توانسته جایزه بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی را از آن خود کند. بازی در مجموعه سریال های پایتخت در نقش نقی معمولی باعث شد به شهرت و محبوبیت زیادی دست یابد.
در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه ۱۳۹۴ با روشنک گلپا ازدواج کرد و خطبه عقدشان توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. در تاریخ چهاردهم بهمن ماه ۱۳۹۵ با قرار دادن پستی در صفحه شخصی اش از به دنیا آمدن پسرش نامی تنابنده خبر داد.
مدتی اندیشه فولادوند را به عنوان همسرش معرفی می کردند که این شایعه خیلی زود تکذیب شد. این شایعه به دلیل شیطنت یکی ویرایشگرهای سایت ویکی پدیا اتفاق افتاده بود که نام همسر محسن تنابنده را به اشتباه اندیشه فولادوند وارد کرده بود.
در سال ۱۳۹۵ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل برای بازی در فیلم فراری از جشنواره بین المللی فیلم شهر شد. تنابنده در فیلم فراری با ترلان پروانه همبازی است.
lpsk jkhfkni , محسن تنابنده و پدرش , محسن تنابنده و مادرش , محسن تنابنده برادرش , محسن تنابنده و خواهرش
عکس خانوادگی قدیمی محسن تنابنده

محل استراحت و پاتوق

در جایی گفته است که در زمان های بیکاری و برای استراحت جزیره کیش اصلی ترین انتخابش است. به گفته خودش در جزیره کیش یک جای کوچک خانوادگی دارند که آرامش خاصی به او می دهد و به همین دلیل این جزیره را خیلی دوست دارد.

همچنین ببینید : ریما رامین فر