بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان , بیوگرافی رامبد جوان , زندگینامه رامبد جوان , اینستاگرام رامبد جوان
معرفی کوتاه رامبد جوان
نام اصلی رامبد
نام خانوادگی جوان
تاریخ تولد ۱۳۵۰/۱۰/۱
محل تولد تهران
تحصیلات دیپلم
rambod javan , رامبد جوان و سحر دولتشاهی , همسر دوم رامبد جوان
رامبد جوان و سحر دولتشاهی

بیوگرافی و زندگینامه

رامبد جوان متولد یکم دی ماه ۱۳۵۰ در شهر تهران ( محله شهر آرا ) است. پدر و مادرش اهل تبریز هستند و اصالتش به تبریز باز می گردد. نکته جالب در بیوگرافی رامبد جوان این است که تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه است.
یک خواهر بزرگ تر از خود به نام پوپک دارد. یکی از نکات جالب در کودکی اش این است که با رضا شفیعی جم یکی از بازیگران معروف کمدی همسایه دیوار به دیوار بوده اند. بازیگران مورد علاقه اش استیو مک کویین
، بروسلی و جکی چان هستند.
یکی از نکاتی که برای او حاشیه های زیادی درست کرده است ازدواج هایش است. او تا به حال سه بار ازدواج کرده است. همسرانش به ترتیب ماندانا روحی ، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان نام دارند و هر سه هنرمند هستند.
روند بازیگری رامبد جوان به ترتیب در تئاتر ، تلویزیون و سینما بوده است. با بازی در سریال خانه سبز در کنار بازیگرانی همچون مهرانه مهین ترابی و خسرو شکیبایی به شهرت دست یافت و با بازی در سریال کت جادویی جایگاه خود را تثبیت کرد.
vhlfn hk , رامبد جوان و نگار جواهریان , همسر سوم رامبد جوان , رامبد جوان و همسرش
رامبد جوان و همسرش

آشنایی و ازدواج با نگار جواهریان

ابتدا ازدواج رامبد جوان و همسر نگار جواهریان به صورت عمومی اعلام نشده بود و افراد کنجکاو در مورد این ستاره ها از روی عکس های دو نفره منتشر شده از آنها حدس هایی در مورد ازدواج این دو بازیگر محبوب می زدند.
در تیر ماه ۹۴ یک سایت سینمایی خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تایید کرد. در ادامه این سایت اعلام کرد که این دو بازیگر مشهور در جریان یک نمایش به نام دیوار چهارم با هم آشنا شده اند که موجب ازدواج شان شده است.
برای اولین بار رامبد جوان در ویژه برنامه سه ستاره که در عید نوروز سال ۱۳۹۵ پخش شد به صورت رسمی ازدواج  خود و نگار جواهریان را تایید کرد. او در این برنامه از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد.

همچنین ببینید : نگار جواهریانسحر دولتشاهی