عکس کودکی بهادر زمانی

عکس کودکی بهادر زمانی

عکس کودکی بهادر زمانی
عکس کودکی بهادر زمانی
بهادر زمانی بازیگر خوب تئاتر و تلویزیون عکسی دوران کودکی خود را منتشر کرد ، برای مشاهده این تصویر در ادامه با سایت پارسی سرا همراه باشید.
عکس کودکی بهادر زمانی , بچگی بهادر زمانی , نوجوانی بهادر زمانی
بهادر زمانی در دوران کودکی
بهادر زمانی با انتشار تصویر بالا نوشت :
همه ما در تفکراتمان، خودمان را متمایز از دیگر انسانها میبینیم. گمان میکنیم که در نسخه خود متفاوت هستیم و شاید اندکی هم کاملتر. این ذهنیت اشتباه نیست. چراکه هر کدام از ما به نوبه خود منحصر به فردیم با اثر انگشتی متفاوت.
اما برای بعضیها داستان از آنجایی اوج میگیرد که متمایز بودن آنها را، دیگران تایید کنند و دائم درباره نقاط متفاوت در رفتارها و عقاید آن اشخاص اظهار نظر می کنند. این واکنشهای دیگران، نشان دهنده تمایز واقعی آن اشخاص است.
و اما باز برای همان بعضیها، مشکلات از آنجایی آغاز می شود که زندگیشان هیچ تفاوتی با دیگران نداشته باشد. این یعنی درون آن شخص، با بیرونش همخوانی ندارد. معمولا بزرگترین مسائل زندگی چنین اشخاصی، بار سنگین رازهایی است که به دوش میکشند.
از کودکی متوجه می شوند که اکثر حرفها و رفتارهایشان برای دیگران ملموس و معقول نیست. عموما حرفهایشان جدی گرفته نمی شود. در نتیجه باید حجم زیادی از کشفیات و شهودشان را در خود زندانی کنند و نه تنها از دریافتهایشان حرفی به زبان نیاورند،
بلکه همیشه برای اطرافیان در نقش یک انسان معمولی ظاهر شوند. گفتم که همه فکر میکنیم متمایزیم و این خود دلیلی بر مظلومیت همان بعضیهاست. چراکه واقعیت تفاوتشان را هرگز نمیتوان ثابت کرد.
پ.ن : عکس در پستوی خانه یکی از عزیزانی پیدا شد که سالهاست از میان ما رفته. زمانی که من شش ساله بودم….
منبع : parsisara.com

۳ نظر:

  1. Tinted by Tinted by Tinted by Tinted
    Tinted - Titanium-Arachnite · Titanium-Arachnite · Titanium-Arachnite · Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron-Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron galaxy watch 3 titanium Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron ceramic vs titanium flat iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron black titanium fallout 76 Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron titanium banger Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron trex titanium headphones Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron Iron

    پاسخحذف

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...