فال روزانه 15 شهریور 98

فال روزانه 15 شهریور 98

فال روزانه 15 شهریور , فال فردا پانزده شهریور , طالع بینی 15 شهریور ماه
فال روزانه 15 شهریور
فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 15 شهریور 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.
فال روزانه 15 شهریور

فال متولدین فروردین ماه

کارها و مسئولیت‌ های بسیاری بر گردن شماست و مدام نگران این موضوع هستید که فرصت کم بیاورید و نتوانید این کارها را به اتمام برسانید. قبل از این‌ که بخواهید شروع به کاری کنید که چه تصمیمی بگیرید بهتر است چند روزی صبر کنید و عجله نکنید و حتی اگر نیاز باشد می‌توانید با دیگران صحبت کنید از آنان کمک بگیرید تا بتوانید در صورت بروز بحران مشکلات را خیلی سریع رفع کنید. سعی نکنید مدام ظاهر نمایی کند و به دیگران نشان دهید که جرات و جسارت بسیاری دارید تنها بهتر است در عمل و انجام کار این موضوع را نشان دهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

شما در حال حاضر مشغله‌ های بسیاری دارید و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما اطرافیان شما این موضوع درک نمی‌ کنند پس سعی کنبد چندان هم این موضوع را بزرگ جلوه ندهید و خیلی آرام به کارهایتان برسید. از جمع‌ ها کمی فاصله بگیرید تا انرژی شما ذخیره شود و بتوانید کارهای خود را انجام بدهید. اگر از سمت دیگران مورد تحسین و توجه قرار گرفته‌ اید آن را بپذیرید. زیرا داشتن کمی تحسین به شما کمک خواهد کرد.

فال متولدین خرداد ماه

یکی از بارزترین خصوصیات و متولدین خرداد ماه دم‌ دمی‌م زاج بودن آن‌ ها است که این موضوع امروز به اوج خود می‌ رسد. شما هر زمان که سعی می کنید احساسات خود را کنترل کنید و کارها را نظم دهید و سر و سامان ببخشید یک اتفاق همه چیز را به هم می‌ ریزد و همه چیز دچار آشفتگی بی نظمی می‌ شود. نگران هستید که دیگران شما را چگونه قضاوت می کنند و فکر می‌ کنند که شما فردی بسیار بی‌ ثبات هستید. در حال حاضر هم چنین قدرتی را ندارید که بتوانید نظر آنان را تغییر دهید. اما تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که احساسات خود را با آن‌ ها در میان بگذارید تا اوضاع و شرایط شما را درک کنند و این آشفتگی‌ ها کمی فروکش کند. در اینجاست که شاید دوباره کنترل اوضاع را به دست بگیرید و بر روی کارها تمرکز کنید.

فال متولدین تیر ماه

احساسات شما در حال فوران است و نمی‌ توانید خیلی راحت آن را پنهان کنید. امروز بعد از ظهر ماه جدید به خانه شما باز می‌گردد و در واقع احساس غرور کاذبی به شما دست می‌ دهد که نمی‌ توانید آن را پنهان کنید. ترس‌ هایی ممکن است برای شما ایجاد شود که مربوط به گذشته است و همیشه از آن‌ ها هراس داشته‌ اید پس بهتر است برای رویارویی با آن آماده شوید زیرا اتفاقات بسیاری در راه هستند. سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید تا دچار تشویش و اضطراب نشوید. انتظاراتی که از خودتان دارید را کمی تغییر دهید و آسان بگیرید تا بتوانید در جهت درست و مسیر درست گام بردارید و به اهداف خود برسید.

فال متولدین مرداد ماه

سعی کنید به ندای درونی و قلبی خودتان گوش دهید تا بتوانید آرامش را پیدا کنید. بهتر است بعضی رازها را پیش خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. اگر همیشه خود را سرگرم انجام کارهای دیگ ان و رفع مشکلات آنان بکنید نمی‌توانید به احساسات خودتان رجوع کنید و آرامش پیدا کنید. شاید در هنگام انجام کار دیگران کمی گیج شوید اما بهتر است در این‌ میان تنها کاری را انجام دهید که به نفع خودتان هست. دیگران حتماً اوضاع شما را درک می کنند و عذر شما را خواهند پذیرفت.

فال متولدین شهریور ماه

در محل کار شما تنش‌ها و بی‌نظمی‌ هایی وجود دارد که ممکن است شما را گیج کند. افکار شما را نیز بهم بریزد در نتیجه این افکار بهم ریخته عدم تمرکز پیش می آید که نمی‌توانید کار خود را بدرستی انجام دهید. البته این حالت از قصرپد برای شما ایجاد نمی شود اما در شرایطی که نتوانید تمرکز کنید نمی‌ توانید کار دیگران را به خوبی انجام بدهید. سعی کنید وظیفه جدید در محل کار به عهده نگیرید و اگر این کار را کردید همه جوانب را به خوبی بررسی کنید حتی اگر نیاز باشد مذاکراتی را انجام بدهید و همه چیز را خیلی دقیق و با جزئیات بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

فال متولدین مهر ماه

فردی هستید که به انجام کار های گروهی بسیار علاقه‌مندید و برای تک‌ تک اعضای گروه اهمیت ویژه‌ ای فائل هستید. همین خصلت شما باعث شده که برای دیگران بسیار باارزش باشید. اگر سعی کنید بیش از حد توان خود به دنبال رفع گرفتاری و مشکلات دیگران باشید شاید کمی ناامید شوید. پس سعی کنید کمی مسئولیت‌ های خودتان را محدودتر نمایید تا بتوانید به اهداف خودتان نیز برسید. افکار خود را تغییر دهید و مطمئن باشید که شما توانایی انجام این کار را دارید.

فال متولدین آبان ماه

درحال حاضر به این واقعیت پی بردید که بهتر است در زمان حال زندگی کنید و خاطراتی که در گذشته دارید را دور بریزید. اگر تصمیمی برای خود و آینده خود گرفته‌ اید نیازی نیست به دیگران در مورد آن جواب پس بدهید و اهداف بلندمدت خود را برای دیگران آشکار سازید تنها دقت کنید که اهداف آینده را در سر داشته باشید و برای آن تلاش کنید.

فال متولدین آذر ماه

دوستان و اطرافیان آشنایان و شما بسیار مایل هستند که با شما به تفریح بپردازند. زیرا فردی هستید که می‌ دانید در هر موقعیت و مکان چکار کنید حتی برای تفریحات خود برنامه دارید و می‌ دانید چه کاری انجام دهید تا نهایت لذت را ببرید. اگر خواستید در بحث شرکت کنید موضوع بحث را جوری انتخاب کنید که همه تمایل شرکت در آن را داشته باشند و تنها به دانسته‌ های خود محدود نکنید و همچنین احساسات عواطف خود را در بحث دخیل نکنید.

فال متولدین دی ماه

فردی هستید که صداقت را دوست دارید و انتظار دارید دیگران نیز با شما چنین رفتاری داشته باشند در واقع با شما رو راست و صادق باشند و خواسته‌ های خود را به شما بگویند زیرا اگر در مورد موضع حقیقت را ندارید ممکن است خودتان یک مسئله‌ ای را بسازید که هیچ ارتباطی با واقعیت نداشته باشد. سعی کنید این حس کنجکاوی خود را کنار بگذارید و واقع‌ بین باشید از راه‌ های مستقیم وارد شوید تا بتوانید خیلی راحت به مقصود خود برسید.

فال متولدین بهمن ماه

همیشه دوست داشتید در یک بحث عقلانی و منطقی شرکت کنید. اما معمولاً دیگران در این‌ جور بحث ها احساس خود را وارد می‌کنند که چندان مورد علاقه شما نیست. اگر چنین چیزی رخ داد سعی کنید موضوع را عوض کنید شاید این کار شما دیگران ناراحت و یا عصبانی کند و شما نیز از این موضوع ناراحت شوید اما در نهایت این است که شما به هدف خود رسیده اید.

فال متولدین اسفند ماه

حس می کند یکی از دوستان و یا همکاران شما از لطفی که شما به دیگران دارید سو استفاده می‌ کند و شاید به دلیل همین حسی که دارید یک رفتار ناخوشایند با او داشته باشید. شما فردی هستید که معمولاً خطاهای دیگران را نادیده می ‌گیرید اما از این دوست خود نمی ‌توانید بگذرید زیرا حس می‌کنید خیلی پا را فراتر از حد و مرزهایی که داشته، گذاشته است. می‌ توانید با این دوست خود برخورد کنید اما بهتر است که رحم و مهربانی خود را فراموش نکنید.
منبع : parsisara.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...