فال روزانه 14 شهریور 98

فال روزانه 14 شهریور 98

فال روزانه 14 شهریور , فال فردا چهارده شهریور , طالع بینی 14 شهریور ماه
فال روزانه 14 شهریور
فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 14 شهریور 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.
فال روزانه 14 شهریور

فال متولدین فروردین ماه

بین شما و دیگران به خاطر اختلاف نظراتی که پیش آمد ممکن است دعوایی راه بیفتد اما دقت داشته باشید که به‌ هیچ‌ وجه دعوا راه نیندازید زیر چندان کار عاقلانه‌ ای نیست. سعی کنید راه‌ حلی پیدا کنید تا مشکل شما را حل کند اگر تمام راه‌ حل‌ ها را امتحان کردید و به نتیجه نرسیدید آن‌ وقت می‌ توانید با بحث کرون کار خود را پیش ببرید. بهترین کاری که در حال حاضر می‌ توانید انجام بدهید این است که با یکدیگر همکاری داشته باشید و مشارکت تا بتوانید یک کار مفید انجام بدهید و وقت خود را صرف دعوا و بحث‌ های بیهوده نکنید. سعی کنید تلاش کنید تا دیگران متوجه شوند که حق با شما بوده و نمی‌خواستید بی‌ جهت دعوا راه بیندازید. با اینکار مشکلات به سادگی رفع خواهند شد.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز را می‌‌ توان از جمله روزهای پر کار نامید که شاید در آن مجبور شوید با کسی به جر و بحث بپردازید اما این‌ که شما خودتان را می‌ توانید نگه دارید و حد و حدود خود را رعایت کنید خیال شما را از این بابت راحت می کند. همچنین باید بدانید فردی که با آن در حال بحث هستید دشمن شما نیست تنها یک سوءتفاهم پیش آمده که نیاز است با گفت‌ و گو حل شود و اصلاً نیازی به دعوا در مورد این موضوع نیست. سعی کنید هنگام گفت‌ و گو همه چیز را بررسی کنید تا مشکل را به طور کامل حل کنید و به آرامش برسید.

فال متولدین خرداد ماه

امروز چندان به رعایت قوانین و مقررات پای‌ بند نیستید اما در مقابل دوست ندارید دیگران شما را قضاوت کنند و فکر کنند که کار خطایی انجام داده‌ اید. بسیار تمایل دارید که یک گفت‌ و گو و درد ودل با دوست صمیمی و قدیمی داشته باشید. اما دقت کنید حرف‌ هایی که به او می‌ زنید باعث به هم ریختن آرامش ذهنی شما نشود. همچنین اگر احساسات درونی خود را به دیگران بازگو کنید ممکن است نقاط ضعف خود را به دست دیگران بدهید. شاید چندان کار جالبی نباشد اما می توانید این ریسک را بکنید تا دیگران بفهمند که دقیقاً در چه مشکلاتی هستید و چه چیز می‌ خواهید و بهتر است با ترس‌ های خود رو به‌ رو شوید و آن‌ ها را رفع کنید.

فال متولدین تیر ماه

شرایط روانی شما امروز کمی آشفته و به‌ هم‌ ریخته است. ممکن است با دیگران به بحث بپردازید سر این‌ که مقصر اتفاقاتی که پیش آمد چه کسی است اما دقت کنید در میان این بحث و جدل‌ ها مشکل را پیدا کنید تا رفع شود و اطرافیان را از اشتباه خارج کنید. به‌ هیچ‌ وجه دیگران را سرزنش نکنید این‌ که تنها بخواهید حقیقت را پیدا کنید و بازگو کنید شاید تاثیر زیادی نداشته باشد اما اگر بتوانید نقاط ضعف خود و اشتباهات خود را بپذیرید در این‌ صورت است که می‌توانید بر دیگران تاثیر بگذارید. اشتباهاتی که انجام داده‌ اید نباید زیاد شما را بترساند زیرا در این‌ صورت است که می‌ توانید به دیگران نزدیک شوید و حتی می‌ توانید احساسات خود را با دوستی که مورد اعتماد شما ست درمیان بگذارید تا بتوانید راه‌ حل درست پیدا کنید.

فال متولدین مرداد ماه

برای سفری که در پیش دارید برنامه‌ریزی‌ هایی کرده‌ اید اما در این میان تمام افراد یک سری اختلاف نظرات وجود دارد که این آشفتهپگی و بههم‌ ریختگی می‌ تواند شما را خیلی عصبانی کند. اما بهتر است مسائل به این کوچکی را آن‌ قدر بزرگ نکنید و احساسات و برنامه‌ هایی که دارید را به دیگران بگویید آن‌ ها را سرکوب نکنید تا بتواند شما را عصبی کند. احساسات اگر مخفی شوند و سرکوب شوند می‌ توانند باعث خشم بسیار شوند و درنهایت باعث بروز درگیری شوند که انرژی منفی زیادی را از خود به‌ جا می‌گذارد. تنها بهتر است در زمان مناسب حرف مناسب زد و احساس خود را به خوبی بروز داد.

فال متولدین شهریور ماه

اگر امروز احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید ممکن است وضعیت پیچیده تر از چیزی که فکرش را می کردید بشود، زیرا ممکن است این بیان احساسات موجب شود تا خاطرات ناخوشایند زنده شوند. مشکل این جاست که تا حرف دل تان را نزنید آرام نمی شوید. اما حواس تان را جمع کنید، آشکار کردن دنیای درون تان ممکن است نتیجه ی معکوس به همراه داشته باشد و آشفتگی های احساسی به وجود آورد. به هر حال درسی که امروز قرار است یاد بگیرید به همه ی این سختی ها می ارزد.

فال متولدین مهر ماه

به اطرافیان و دوستان خود قول و وعده‌هایی دادید که بهتر است هرچه زودتر به آن‌ها عمل کنید زیرا ممکن است باعث شود که مورد قضاوت قرار بگیرید و حرف‌ های نادرستی در مورد شما زده شود. در حال حاضر خود را بسیار سرگرم و مشغول کارهایتان کرده‌ اید و تا جایی که شاید به وظایف دیگر نتوانید عمل کنید. اما بهتر است کمی ذهن خود را منظم کنید و برنامه‌ ریزی برای کارهای خود انجام دهید پشتکار به خرج دهید تا همه کارها بتوانند به خوبی انجام شوند و یک فرصت کوتاهی برای استراحت داشته باشید.

فال متولدین آبان ماه

درحال حاضر دوستان و اطرافیان شما از شما خواسته های جدیدی دارند و همین موضوع می‌ تواند باعث شود برنامه‌ ریزی‌ هایی که برای کار خود انجام داده اید چندان منظم و خوب پیش نرود. دوست دارید در شغل خود خیلی منظم و مرتب باشی. اما این روزها به قدری برنامه کاری شما فشرده‌ است که نمی‌ توانید آن را به پایان برسانید و رهایی پیدا کنید. سعی کنید کمی کارها را سبک کنید تا فشارها کاهش یابند و سپس به خواسته‌ های دیگر خود برسید.

فال متولدین آذر ماه

فردی هستید که دقیقاً می‌دانید چه کاری باید انجام بدهید و در موقعیت‌ های پیچیده چگونه باید رفتار کنید تا بتوانید به سادگی از آن عبور کنید. اما تنها مشکلی که در این‌ میان وجود دارد یک احساس ناامنی است که به سراغ شما می‌ آید. می‌ خواهید وانمود کنید که همه‌چیز خوب است هیچ مشکلی وجود ندارد اما در واقع چنین نیست. سعی کنید کمی برای خود استراحت و اوقات فراغت داشته باشید. کودک درون شما در حال حاضر در بالاترین سطح انرژی خود قرار دارد و از این‌ که بیشتر به کار های خود اهمیت می دهید بسیار ناراحت است . سعی کنید میان کار و تفریح خود تعادل ایجاد کنید.

فال متولدین دی ماه

در حالتی هستید که هیچ مانعی نمی‌ تواند جلودار شما باشد و هر جور شده سعی دارید به اهداف خود برسید حتی اگر خیلی خسته باشید باز هم نمی‌توانید دست از کار بکشید. یک منبع انرژی بسیار قوی به شما متصل شده که می‌ تواند به شما کمک کند بدون دغدغه و کم آوردن انرژی به راه خود ادامه دهید. پس سعی کنید تصمیم‌ های قاطع بگیرید و خیلی محکم در مسیر گام بردارید. اهداف خود را در نظر داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

فال متولدین بهمن ماه

سعی کنید با خودتان صادق باشید تا بتوانید به درجات بالای عرفانی برسید و روح خود را به سمت آرامش ببرید. به جای این‌ که از مسائل و مشکلات بترسید و از آن فرار کنید و نگران باشید که در آینده چکار می‌ خواهید انجام دهید. بهتر است با آن‌ ها یک‌ بار برای همیشه روبرو شوید و آن‌ها را حل نمایید. اتفاقاتی ممکن است امروز رخ دهد که می‌ تواند باعث برنامه‌ ریزی‌هایی شود تا موفقیت‌ هایی در آینده را کسب کنید. سعی کنید یک فرصت کوتاه اختصاص دهید و تفکر کنید تا ریشه مشکلات خود را پیدا کنید و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی نمایید.

فال متولدین اسفند ماه

ممکن است بحث و درگیری‌ هایی امروز برای شما پیش بیاید. زیرا کارهایی انجام می‌ دهید که مخالف خواسته‌ های دیگران است. همچنین حس می کنید از جمع دور افتاده و طرد شده‌ اید جمعی که دوستانه بود و همیشه عضوی از آن بودید. حالتی برای شما پیش آمده که احساس پوچی دارید و فکر می‌ کنید دیگران به فعالیت‌ های شما احتیاجی ندارند و با همین بهانه‌ ها می‌ خواهید مسئولیت‌ های خود را انجام ندهید اما باید دقت کنید که عصبانی نشوید و آرامش خود را حفظ کنید و تصمیم درستی بگیرید.
منبع : https://parsisara.com/fal-14-shahrivar-2661/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...