فال روزانه 16 شهریور 98

فال روزانه 16 شهریور 98

فال روزانه 16 شهریور , فال فردا شانزده شهریور , طالع بینی 16 شهریور ماه
فال روزانه 16 شهریور
فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 16 شهریور 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.
فال روزانه 16 شهریور

فال متولدین فروردین ماه

امروز انرژی بسیاری دارید و حس می کنید تمامی کارها را می‌ توانید انجام بدهید. اما ممکن است مخالفت دیگران مانع راه شما شود. حس می کنید کسی می‌ خواهد کاری انجام دهد تا هر طور شده نگذارد شما نقشه هایتان را عملی کنید. پس دقت کنید که انرژی ارزشمند خود را بی‌ خود و بیهوده برای این موانع کوچک هدر ندهید. سعی کنید یک برنامه‌ ریزی داشته باشید و منابع و انرژی خود را برای آن مصرف نمایید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز می‌ خواهید از فرصت‌ هایی که در محیط کار شما وجود وارد نهایت استفاده را ببرید و بیشترین منفعت را نصیب خود کنید. اما خیلی عجول هستید و به همین دلیل و یک بخش مهم از اطلاعات را نادیده می‌ گیرید که می‌ تواند زمینه‌ ساز یک مشکل بزرگ شود و تا پایان روز به اوج خود می‌ رسد. در حال حاضر می‌ خواهید برای قدرتی که در دست دیگران هست مبارزه کنید و آن را به دست بیاوریدِ اما تمام کارت‌ های بازی در دست فرد دیگری است. زمانی که ببینید همه چیز بر خلاف میل شما پیش می‌ رود ممکن است دست از تلاش بردارید و ناامید شوید. اما عجله نکنید همیشه اتفاقات آن‌ طور که نشان می‌ دهند نیستند. ممکن است در یک لحظه همه چیز عوض شود و شما هنوز هم به اهدافی که دارید برسید.

فال متولدین خرداد ماه

هدف‌ هایی که دارید بسیار مشخص و واضح هستند. سعی کنید احساسات خود را بروز دهید زیرا اگر آن‌ ها را پنهان کنید و سرکوب‌ نمایید ممکن است دچار بحران و مشکلات جدی شوید. شما فردی هستید که برای مدیریت زمان‌ های بحرانی مهارت بسیار خوبی دارید اما امروز به‌ ظاهر نمی‌ توانید از این مهارت خود بهره ببرید و با موانع بزرگی رو به‌ رو شده‌ اید. سعی کنید مقاومت بیهوده انجام ندهید زیرا تنها انرژی خود را تلف می‌کنید و مستقیماً هم وارد عمل نشویدِ تنها نظاره گر باشید تا زمان همه‌ چیز را درست کند اما هیچ‌گاه عقب نکشید.

فال متولدین تیر ماه

امروز درحال انجام دادن یک کار تیمی هستید اما به ظاهر تنها فردی در گروه هستید که با دیگران مخالف است. این را بدانید در کار تیمی اگر فردی باشید که همیشه ساز مخالف می‌ زنید نمی‌ توانید تعامل خوبی با اطرافیان داشته باشید و دچار مشکل خواهید شد. بهتر است کمی صبور باشید و خود را کنترل کنید و علت این رفتار ها و مخالفت‌ های خود را جستجو کنید تا بدانید که چگونه از پس آن بربیایید. زمانی که شما مقابل دیگران جبهه می گیرید تنها باعث می‌ شود دیگران هر جور شده با نظر شما مخالفت کنند حتی اگر نظر شما درست باشد. می‌ توانید از نماد ماه تولد خود یعنی برج سرطان که نماد خرچنگ است استفاده کنید و چنگال‌ های انبری خود را جلوی خود بگیرید و بین خود و دیگران مرزی را تعیین کنید. صبور باشید زیرا مخالفت‌ ها در نهایت رفع خواهد شد.

فال متولدین مرداد ماه

امروز همه سعی دارند هر طور شده شما را راضی نگه دارند و فکر شما را تغییر بدهند. اما شما همچنان سر سختانه ایستادگی و مقاومت می‌کنید و به این راحتی‌ ها کوتاه نخواهید آمد. بسیار مطمئن هستید که چه کاری درست است و دیگران نمی‌توانند شما را مجبور به انجام کاری کنند. اما این موضوع را به خاطر داشته باشید این سرسختی همیشه پاسخ‌ گو نیست ممکن است در برخی مسائل حق با دیگران باشد بهتر است کمی انعطاف داشته باشید تا همه چیز را بتوانید دقیق تر ببینید.

فال متولدین شهریور ماه

در حال حاضر زندگی شما دچار تغییر و تحولات بزرگ می‌ شود درست مانند فرآیند پوست‌ اندازی از یک پوست و پوسته دیگر در حال انتقال هستید و هر پوسته که برداشته می‌ شود شما به حقیقت نزدیک می‌ شوید. اما این را در نظر داشته باشید هنوز آن قدر به حقیقت اصلی نزدیک نیستید تا بتوانید تمام ماجرا را درک کنید. رسیدن به اهداف برای شما کمی سخت‌ تر شده اما این نباید شما را ناامید کند همچنان با امید به راه خود ادامه دهید.

فال متولدین مهر ماه

در ذهن خود ایده‌ های بسیار شگفت‌ انگیز دارید که زمانی که آن را بازگو می کنید بر روی دیگران تاثیر بسیاری دارد. اما برای این‌ که چنین تاثیری بر دیگران بگذارید بدون شک باید هزینه بسیاری را هم نیز بپردازید. عقایدی دارید که روی آن بسیار حساس هستید حتی ممکن است برای آن وارد جنگ و مبارزه با دیگران شوید. می‌ توانید دیگران را به راحتی قانع کنید اما نباید جوری رفتار کنید که انگار همه چیز را تحت کنترل گرفته اید و نظر خود را به دیگران تحمیل می‌ کنید. در واقع باید کلام و گفتار شما به نحوی باشد که بر دیگر تاثیر بگذارد و آن‌ ها مطابق خواست خود به سمت شما بیایند.

فال متولدین آبان ماه

احساسات به عقیده شما دچار یک تحول اساسی شده است. این تحول هم طولانی‌ مدت و با سرعت کم پیش می رود. امروز یکی از دوستان شما به سراغ شما می‌ آید که عقل و منطق آن باعث می‌ شود شما مسیر خود را پیدا کنید. شاید فرآیند سخت و زمانبری باشد اما در واقع ارزش این کار را دارد و در نهایت نتیجه و تغییرات بزرگی در انتظار شما خواهد بودِ دوست دارید در خاطرات گذشته خود غرق شوید شاید اکنون فرصت مناسبی برای این کار باشد.

فال متولدین آذر ماه

شما قدرت و توانایی این را دارید برای هر موضوع و مشکل یک تصویر ذهنی از آن داشته باشید. امروز هم تمایل دارید کل زندگی خود را مانند تصور کلی در ذهن خود داشته باشید. اما بهتر است محدوده ذهن و فکر و دید خود را گسترش دهید و به چیز خاصی محدود نکنید تا بتوانید جزئیات بیشتری را ببینید و بهتر آن را بررسی کنید. توصیه می شود این کار را در اولویت خود قرار دهید.

فال متولدین دی ماه

برای تغییراتی که در پیش دارید پایه و اساس کار خود را انجام داده اید و حالا تنها یک سری تغییرات کوچک مانده که پس از انجام آن می توانید وارد یک مرحله جدید در زندگی خود شوبد. تا چند روز گذشته در یک وضعیت گیر افتاده بودید که هیچ پیشرفتی در آن دیده نمی‌ شد و کارها خیلی آهسته پیش می رفت. پس ممکن است امروز با یک بحران مواجه شوید و کمی آشفته و پریشان به نظر برسید می‌ خواهید هر کاری انجام بدهید تا از این وضعیت خارج شوید اما به شما توصیه می شود خیلی عجله نکنید صبر کنید و خیلی آهسته این مسیر را به سمت تحولات مثبت در پیش بگیرید.

فال متولدین بهمن ماه

امروز بسیار پر انرژی هستید و همین انرژی شاید بتواند برای شما کمی ماجرا درست کند زیرا ممکن است به شخص دیگری برخورد کنید. اما در اینجا یک سوال پیش می‌ آید این‌ که مشکلی که بین شما و آن فرد رخ داده آیا بین نیروهای درونتان است و یا بین خودتان؟ اگر منشا این مشکل به خود شما باز می‌گردد پس دقت کنید که بحث و جدل راه نیندازید و همه‌ چیز را با صبوری مدیریت کنید و با دیگران صلح داشته باشید.

فال متولدین اسفند ماه

حرف‌ های خود را تا به حال بسیار تکرار کرده‌ اید و از این تکرار حرف‌ها خسته شده اید و دیگر می‌ خواهید دست به کار شوید. در حال حاضر که مشغول به کار شده اید قدرت خود را نمی‌ توانید باور کنید و باعث شده دچار تردید شوید. اما بهتر است عقب‌ نشینی نکنید. راهی را که در پیش گرفته اید ادامه دهید اما سعی کنید آهسته و با دقت آن را بپیمایید تا شانس رسیدن به هدف‌ های شما بیشتر شود.
https://parsisara.com/fal-16-shahrivar-2810/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...