اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین,sms ghamgin,جملات غمگین,شعر غمگین,hs hl hs yl'dk
اس ام اس های جدید و زیبا با موضوع غم و غمگین بودن
اس ام اس غمگین
فراموش کردنت ساده است !
چند خط شعر می‌خواهد و
چند صد سال عمر . . .
افشین صالحی
امشب شب تولدم من است
ولی چیزی برای ترکاندن ندارم
جز بغض !
گاهی از خیال من گذر می کنی
بعد اشک می شوی
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من . . .
کنج گلویم
قبرستانیست پر از بغض هایی که
زنده به گور شده اند . . .
می روم اما چمدانم را نمی برم . . .
سنگین است
روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !
دلم را مبتلایت کرده بودم
خودم را خاک پایت کرده بودم
ندانستم که بی مهری وگرنه
همان اول رهایت کرده بودم !
اس ام اس غمگین
کسی که نشسته
همیشه خسته نیست
شاید جایی رو واسه رفتن نداره . . .
استاتوس غمگین
خاکی خاکیم . . .
آنکه دنیایم بود
چنان زمینم زد که
تا آخر عمر باید خودم را بتکانم . . .
پیامک غمگین
خیلی بده وقتی داری تایپ میکنی
از کلید های خیس کیبورد بفهمی
داری گریه میکنی !
پیام غمگین
دیروز به لبخندی و امروز به اخمی
هر روز خوشی ها شده ناچیزتر از پیش !
چون برگ که با شاخه درآویخته ، پاییز
با خاطره هاییم گلاویزتر از پیش . . .
مژگان عباسلو
اس ام اس غمگین