اس ام اس بی وفایی

اس ام اس بی وفایی,sms bi vafayi,متن بی وفایی,عکس بی وفایی, hs hl hs fd ,thdd
اس ام اس های جدید و زیبا با موضوع بی وفایی در عشق و رفاقت
اس ام اس بی وفایی
بیچاره دلم
با دیدنت باز هم لرزید
نمی دانست تو همان بی وفای دیروزی
بیچاره دل است
عقل ندارد . . .
پیامک بی وفایی همسر
آباد تو بودم و خرابم کردی
یک زنده که تو مرده حسابم کردی
با شوق کبوترانه تا خانه تو
هر بار که آمدم جوابم کردی . . .
خیلی سخته
به خاطر کسی که دوسش داری
همه چیز رو از سر راهت خط بزنی . . .
بعد بفهمی . . .
خودت تو لیستی بودی که
اون به خاطر یکی دیگه خطت زده . . .
بـــرگ پـــاییــزی
راهـی نـدارد جـــز ســــــــقوط . . .
وقـتی می دانـد
درخت عشــق بــرگ تـــــازه ای را در دل دارد . . .
دلنوشته بی وفایی
صبرت که تمام شد
نرو
تازه معرفت از آن لحظه شروع میشود . . .
مــن زانــوهـــایـــم را
بــــه آغـــوش کــشیده بـودم
وقـتـی تــــو بــرای آغــوش دیـگری
زانـــو زده بــودی . . .
ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ
ﺩﺳﺘــﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ
ﺩﺭ ﺟﯿﺒــــﺖ ﺑـــﮕﺬﺍﺭﺷﺎﻥ
ﺷﺎﯾﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻪ ﺟﯿﺒﺖ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ
متن بی وفایی
سهم تـو از من
هرچه بود ؛
سـپـردی اش بـه بـاد !
سهم من از تــو
هر چـه بـود ؛
هـســت ؛
به همان طراوت و گرمای آغازین !
عـزیـز می دارمـش
تا آخرین نـبـض بـودن
تا لحـظـه ی سـپــردن بـه خــاک . . .
پیام بی وفایی
عمریســـت در شــب چشم هـــات
گیر انداخته‌ای دلــم را
حالا
پرم می‌دهـــی که برو؟!
شعر بی وفایی
قرعه کشی تمام شد . . .
تو به اسم دیگری درآمدی . . .
تقدیر جای خود . . .
اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی!
متن بی وفایی
نگران تاول دستانت بودم
وقتی به من تبر میزدی . . .
اس ام اس بی وفایی