اس ام اس خاطرات

اس ام اس خاطرات,sms khaterat,جملات خاطرات,hs hl hs ohxvhj
اس ام اس های جدید و زیبا با موضوع خاطره ها و خاطرات عاشقانه
اس ام اس خاطرات
ما خاطره ها را می سازیم
و خاطره ها ما را ویران می کنند . . .
باران سربی می شود
وقتی نیستی
میریزد بر سرم
خاطراتت . . .
باران که می بارد
تازه خاطرات
چکه می کند
من ازتو برایش میگویم
و او از آسمان
آنوقت
هر دو عاشقانه
می باریم
مینا کاظمی
هر زمان از عشق پرسیدند،
گفتم آه، عشق . . .
خاطرات بی‌شماری
پشت این افسوس بود
سجاد سامانی
به احمقانه ترین شکل ممکن
دلتنگ زنی هستم
که هیچ خیابانی رابا او قدم نزده ام
اما او . . .
در تمام خاطرات من راه میرود . . .
عاشق جمله هایی ام که وقتی میخونی
یه نفس عمیق پشتش میکشی
و تو یه ثانیه یه دنیا خاطره
میاد جلو چشمت
اس ام اس خاطرات
آدم خاطره دار
دیگه هیچ وقت
اون آدم سابق نمی شه . . .
هیچ وقت . . .
اس ام اس خاطره های ناب
کاش خودت هم
مثل خاطراتت
برای ماندن سرسخت بودی . . .
اس ام اس خاطره غمگین
به صدایت که معتاد شدم
رفتی . . .
حالا هر روز
خاطره تزریق می کنم . . .
اس ام اس خاطره ها
بعضی وقت ها
شریک تمام خاطراتت
فقط یک شماره ی خاموش است . . .
اس ام اس خاطرات