اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه,sms asheghaneh,جملات عاشقانه,جملات زیبا, hs hl hs uharhki
اس ام اس های جدید و زیبا با موضوع عشق و عاشقی
اس ام اس عاشقانه
و عشق
پزشک حاذقی است !
که نسخه ی تمام درد هایم را
لابلای موهای تو پیچید . . .
مهرداد حق محمدی
به چه مشغول کنم
دیده و دل را که مدام
دل تو را می طلبد،
دیده تو را می جوید . . .
تا گرمی آغوش تو هست
ایمان نمی آورم ،
به آغاز فصل سرد . . .
دلم قُرص است
وقتی مُسَکِنم تویی . . .
جملات زیبا عاشقانه
تو مثل دعای مادرم
از ته دل می آیی . . .
جملات کوتاه عاشقانه
یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه . . .
کاری نکنه‌ و حرفی نزنه ها !
فقط باشه . . .
اس ام اس های عاشقانه
دلم
اسارتی میخواهد
از جنس تو . . .
مثل حبس شدن گوشه آغوشت !
فرشته رضایی
ما آزموده‌ایم
در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید
از این ورطه رخت خویش . . .
جمله های عاشقانه
زندگی بسیار کوتاه تر از آنست
که بخواهیم بعضی از کلمات مهم را ناگفته نگه داریم !
مثل دوستت دارم
مثل گل های ترک خورده کاشی شده ام !
بعد تو پیر که نه ،
من متلاشی شده ام . . .
مهدی نظام آبادی
اس ام اس عاشقانه