اس ام اس تیکه دار

اس ام اس تیکه دار,sms tikehdar,جملات تیکه دار,hs hl hs jd;i nhv
اس ام اس های جدید و زیبا تیکه دار و زخمی
اس ام اس تیکه دار
باعث افتخار منه که
با خرد کردنم
ثابت کردی لقمه بزرگتر از دهانت برداشتی . . .
لعنت به اونایی که
خود عوضیشون تو آغوش یکی دیگست
ولی یاد کثیفشون پیش ماست . . .
تا فهمید خریدار واقعی هستم
گران شد
کسی که برای دیگران
مفت هم نمی ارزید . . .
گاهی دلم
برای زمانی که نمی شناختمت
تنگ می شود !
قسمت نشد دستت رو بگیرم
ولی روزای آخر
خوب مچتو گرفتم . . .
بعضیا هم
مثل انگشت کوچیکه پا می مونن
واسه اینکه به چشم بیان
خودشون رو به در و دیوار می زنن !
شعر تیکه دار
به بعضیا باید گفت :
عزیزم باید ژن آدم بودن داشت نه ژستشو !
متن های تیکه دار
امروز نشستم غم فردا خوردم
در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم
مانند تو در عشق دو رو باید بود
من چوب همین صداقتم را خوردم
اس تیکه دار
به من که رسیدی
چه قدر سرت شلوغ شد
میدونستم پاقدمم خوبـه
ولی نه دیگه اینقدر !
اس ام اس تیکه دار
بعضیا علاوه بر اینکه
آدم نیستن ،
آدم بشو هم نیستن !
اس ام اس تیکه دار