طرز تهیه شیر زردچوبه

طرز تهیه شیر زردچوبه

طرز تهیه شیر زردچوبه برای سرماخوردگی , دستور شیر زردچوبه برای سرفه , xvc jidi adv cvn fi
شیر زردچوبه
شیر زردچوبه یکی از نوشیدنی های مفید و خوشمزه در جهان است که در سالیان گذشته برای درمان بیماری های در هند از آن استفاده می شده است. این نوشیدنی پر فایده می تواند شما را در برابر بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت کند.
با مقدار موادی که در این دستور قرار گرفته است می توانید برای ۲ نفر شیر زردچوبه تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری شیر زردچوبه تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش شیر زردچوبه با وبسایت پارسی دی همراه باشید.
مواد لازم برای ۲ نفر

مواد لازم شیر زردچوبه

  • شیر بادام ۲ فنجان
  • پودر زنجبیل ۱ قاشق چایخوری
  • پودر زردچوبه ۱ قاشق چایخوری
  • پودر هل نصف قاشق چایخوری
  • عسل یا شکر ۲ قاشق چایخوری
دستور تهیه

طرز تهیه شیر زردچوبه

برای تهیه شیر زردچوبه ابتدا شیربادام را در کاسه ای می ریزیم و پودر هل ، پودر زردچوبه ، پودر زنجبیل را به آن اضافه می کنیم و با قاشق با هم مخلوط می کنیم و در شیشه ای شبیه به شیشه شیر می ریزیم و عسل یا شکر را به آن اضافه می کنیم
و درب شیشه را محکم می بندیم و به مدت ۲ دقیقه شیشه را مداوم تکان می دهیم تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند. سپس درب شیشه را باز می کنیم و مواد را از صافی رد می کنیم و شیر زردچوبه آماده شده را در لیوان می ریزیم و نوش جان کنید.
شیر زردچوبه دارای کلسیم بسیاز زیادی است که برای محکم شدن استخوان ها عالی است.همچنین برای سردرد نیز شیر زردچوبه گرم پیشنهاد ما به شماست که علاوه بر رفع سردرد باعث داشتن خوابی خوب نیز می شود و یک ضدعفونی کننده بسیار قوی برای سلامت داخلی بدن نیز به شمار می رود.
منبع : parsiday.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...