طرز تهیه سالاد کلم فرانسوی

طرز تهیه سالاد کلم فرانسوی

طرز تهیه سالاد کلم فرانسوی خوشمزه , دستور سالاد کلم فرانسه , xvc jidi shghn gl tvhks d
سالاد کلم فرانسوی
سالاد کلم فرانسوی یکی از انواع سالادهای بسیار سالم و پرطرفدار در سراسر جهان است که اصالت ان متعلق به کشور فرانسه می باشد. این سالاد در میان افرادی که دنبال سالادهای رژیمی و سالم هستند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سالاد کلم فرانسوی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقداری کمتر یا بیشتری سالاد کلم فرانسوی تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی سالاد کلم فرانسوی با پارسی دی همراه باشید.
مواد لازم برای ۴ نفر

مواد لازم سالاد کلم فرانسوی

  • روغن زیتون نصف لیوان
  • سرکه سیب نصف لیوان
  • کلم سفید متوسط ۱ عدد
  • نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی
  • جعفری خرد شده ۱ قاشق غذاخوری
دستور تهیه

طرز تهیه سالاد کلم فرانسوی

برای تهیه سالاد کلم فرانسوی ابتدا کلم سفید را تمیز می شوییم و در آبکش قرار می دهیم تا آب اضافه آن خارج شود سپس روی تخته آشپزخانه به صورت رشته های باریک و یکدست خرد می کنیم و در ظرف سالاد خورش می ریزیم.
در مرحله بعد جعفری خرد شده را به همراه نمک ، فلفل سیاه ، روغن زیتون و سرکه را در یک کاسه کوچک می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم و طعم آن را می چشیم اگر همه چیز اندازه بود روی کلم های در ظرف سالاد می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم.
کلم ها را کاملا زیر و رو می کنیم تا طعم دار شوند.اصل این سالاد با همین متریال است اما اگر تمایل داشتید می توانید از کلم بروکلی ریز خرد شده نیز استفاده کنید که هم سالاد خوش رنگ تری داشته باشید و هم طعم متفاوت تری را تجربه کنید.نوش جان
منبع : parsiday.com/2920-salad-kalam-faransavi

۱ نظر:

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...