عکس شاهرخ استخری و دخترانش پناه و نبات

عکس شاهرخ استخری و دخترانش پناه و نبات

عکس شاهرخ استخری و فرزندانش
عکس شاهرخ استخری و فرزندانش
شاهرخ استخری بازیگر خوب و با اخلاق سینما و تلویزیون عکسی از خودش به همراه دخترانش نبات و پناه منتشر کرد ، برای مشاهده این تصویر در ادامه با سایت تفریحی همراه باشید.
عکس شاهرخ استخری و فرزندانش , شاهرخ استخری و دخترانش , نبات و پناه استخری
شاهرخ استخری و دخترانش
سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با انتشار تصویر بالا نوشت : چند وقت پیش براى اولین بار ، روشا جون ، یکى از دوستاى صمیمى پناه (که دختر دوستاى صمیمى و قدیمیه خودمون هست 😁) شب اومد خونمون بمونه … 🤗جفتشون داشتن از هیجان و ذوق بال در میاوردن … همش بهم نگاه میکردن و میخندیدن ریز ریز ، انگارى یه دنیا نقشه و برنامه داشتن براى اون شب … 🤭منم از ذوقشون کیف میکردم ، یاد بچگیهاى خودم افتاده بودم … 😌مطمئنا دلشون نمیخواست اون شب تموم بشه … صداشون کردم گفتم میدونین امشب تا هر وقت که دوست داشته باشید میتونید بیدار بمونید ؟؟ یه جیغى کشیدن و دوییدن … عاشق این کاراشونم یعنى 😄. رفتن تو اتاق و مشغول بازى شدن ، نباتم بود اون وسطا براى خودش ، خدایى نکرده لحظه اى تنهاشون نمیذاشت 😅 البته اونا هم حسابى راضى بودن🥰موقع شام صداشون کردم اومدن شام خوردیم و کلى با بابا شاهرخ سر شام کیف کردن … وقتى رفتن تو اتاق به همسر جان گفتم ، میدونى امشب چقدر شب مهمیه توى زندگى پناه ؟؟ میدونى این روزا و شبا ، این خاطره ها ، این حسایى که داره ، همه ى اینا میشن بخشى از شخصیت و ایندش … میدونى چقدر این خنده هاشون با تو ، این شوخیها و بدو بدو ها با تو براش مهم و ارزشمنده تو زندگیش ؟؟ اگه امشب بهش انقدر خوش بگذره که هیچوقت یادش نره ، ما یه جورایى موفق عمل کردیم 😉 ، حالا چرا این حرف و میزنم ؟؟ .
من خودمم یه زمانى همسن پناه بودم … از همون موقعها تا قبل از اینکه ازدواج کنم دلم میخواست همیشه هر مهمونى ، برنامه اى هر چى که هست خونه ما باشه ! چون من خونمون راحت بودم ، کیف میکردم . از وقتى یادم میاد کوچیک بودیم دوستام که میخواستن بیان مامانم ازم میپرسید دوست دارید چى براتون درست کنم غذا ؟؟ کیک هم میخواید ؟؟؟ 🙈واى که چه کیفى میداد … بابام هم باهامون چقدر بازى میکرد و مارو میخندوند 😌 من عاشق خونمون بودم ، عاشق مامان و بابام بودم و فکر میکردم بهترین عشق و حال دنیارو میتونم تو خونه خودمون بکنم با دوستام !! 🙌.
الان که مادر شدم میفهمم خانوادم چقدر خوب تونستن کارى کنن که دخترشون همیشه بهشون اعتماد کنه و همه روزاى جوونیش و کنار اونا تجربه کنه … منظورم این نیست که ٢۴ ساعته بهشون چسبیده بودما ، نه اصلا . اما همیشه میدونستم هستن ، باهاشون رفیق بودم 🙌😉.
براى دخترا ، پدرها خیلى خیلى نقشه مهمى دارن تو ایندشون … پدرها عشق اول همه ى دختران … قهرمانشونن … تو یه سنى همشون میخوان با باباشون ازدواج کنن … 😅😍 .
دخترا وقتى با پدراشون رابطه ى عاطفى خوب و سالمى داشته باشن ، وقتى از عشق پر باشن و همیشه توجه درستى بهشون شده باشه از طرف پدرشون
در اینده تو انتخاب پارتنر میتونن خیلى با اعتماد به نفس تر عمل کنن … 😇اونا همیشه عشق داشتن و دیدن تو زندگیشون و تشنه ى توجه و محبت جنس مخالف نیستن جورى که بخوان غیر منطقى تصمیم بگیرن … .
اگه دارم از دخترا میگم چون خودم هم این روزارو داشتم و الان هم دو تا دختر دارم عزیزاى دل … 🤗🥰
.
کیا اینطورین با باباهاشون ؟؟؟ باباشون قهرمان زندگیشونه ؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه

طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه طرز تهیه باقالی پلو با ماهیچه با مواد لازم موجود در این آموزش آشپزی فوری می توانید برای ۴ نفر باقالی پل...